EC2020にて最優秀論文賞・ベストビデオ賞を受賞しました adminon2020-09-112020-09-112020年8月29日-31日に開催されたエンタテインメントコンピューティング(EC)2020において発表した、「けん玉できた!VR」に関する論文が最優秀賞を、「韻を踏む」に関する発表がベストビデオ賞を受賞しました。参照:エンターテイメントコンピューティング2020 ウェブサイトけん玉できた!VR プロジェクトページ 発表論文 2260457 {:CB4M3I8P} 1 acm-sigchi-proceedings 50 default 1493 https://star.rcast.u-tokyo.ac.jp/wp-content/plugins/zotpress/ 2260457 {:228JZ57R} 1 acm-sigchi-proceedings 50 default 1493 https://star.rcast.u-tokyo.ac.jp/wp-content/plugins/zotpress/
PROJECTCan Kendama VRWe developed “Can Kendama VR,” a kendama training system that assists players in mastering previou…
PROJECTT-Leap:An integrated one-to-many wearable telepresence systemT-Leap is an integrated one-to-many wearable telepresence system that makes use of a 360-degree camera. With t…